16 mar 2015

Najlepszy eyeliner?!

Hej :) Jak wiecie, jestem ogromną miłośniczką eyelinerów i kreska na moich oku gości często.
Pytacie się mnie jak malować kreskę i czym - moja odpowiedź jest zawsze prosta - musicie próbować! Ja najbardziej lubię eyelinery płynne z pędzelkiem.
Uwierzcie mi, że przetestowałam ich całe mnóstwo, ale wciąż wracałam do dobrego, starego Eveline Celbrites.


Jednakże, przy okazji kupowania ciemnych szminek w Golden Rose natknęłam się na nowość 

STYLE LINER METALLIC - METALICZNY TUSZ DO KRESEK Golden rose


Oczywiście wzięłam czarny, chociaż gama kolorystyczna jest zaskakująca!  Przy kolejnym pobycie w Polsce na pewno skuszę się jeszcze na jakiś kolor...

No to przechodzimy do plusów style liner metallic :

- nigdy nie wybrudził mi powieki, nie odbija się
- ma idealny aplikator-pędzelek! Perfekcyjnie cienki, wygodny, dobrze i miękko układa się na powiece
- jest bardzo wydajny! Używam swój od dwóch miesięcy niemalże codziennie i dopiero widzę, że muszę kupić nowy
- ma piękny, głęboki kolor czerni
- faktycznie jest to kolor metaliczny - kreska nie jest matowa ale nie jest też bardzo błyszcząca... czysty metalic ;)
- utrzymuje się na powiece cały dzień, jest wręcz nie do zdarcia!
- mimo trwałości i intensywności demakijaż nie sprawia problemu
- Cena jest bardzo zachęcająca, ok.12 zł! używałam o wiele droższych z gorszym efektem, więc jest t wręcz ewenement a portfel was nie zaboli :D


No i minusy...
- szybko ścierające się napisy na opakowaniu. To jedyny minus, ale myślę, że za tą cenę możemy wybaczyć...:)


Jak eyeliner prezentuje się "na żywo"? Możecie zobaczyć w moim ostatnim filmiku na YT.
A tutaj fota z użyciem eyelinera :


Jak widzicie odkryłam więc następcę/zamiennika Eveline Celebriteis a nawet sięgam po niego o wiele chętniej. Na pewno będę kupowała go regularnie i mam nadzieję, że i wam się spodoba, jeżeli szukacie czegoś precyzyjnego w dobrej cenie.

Chcecie konkurs z tymi eyelinerami do wygrania ? :) 

4 komentarze:

  1. Ja miałam niebieski - taki metaliczny błękitny i niestety dla mnie był zbyt płynny, pędzelek średnio precyzyjny no i odbijał się :/ może trafiłam na jakiś kiepski egzemplarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Ja planuję zakup niebieskiego, bo czarny jest po prostu perfekcyjny dla mnie. Całkiem możliwe, że trafiłaś na bubla. Gdzie kupowałaś, przy stoisku Golden Rose czy przez internet?

      Usuń
  2. Kreseczka idealna, ja również mam ulubieńca z Eveline. A obecnie moim hitem jest eyeliner w żelu z Rimmel sprawdza się u mnie świetnie, bo za takimi eyelinerami w płynie nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm będę musiała rozejrzeć się za nim :)

    OdpowiedzUsuń