12 cze 2015

Burgundowa szminka I Golden Rose 123 I Dużo zdjęć


 Cześć! Dzisiaj o burgundowej szmince, o którą pytałyście mnie nie raz :) Mowa o Golden Rose, odcień 123. Jest o głęboki odcień wiśni, wpadający w ciemny burgund. Prezentuje się pięknie na co dzień jak i do zdjęć :)


 Notce towarzyszy reszta zdjęć z serii "Portrety w kawiarni". Fotografie wykonała Karolina Karnaś, stylizacje są od Gavel'a a ja pomalowałam się, uczesałam i zapozowałam :)


 Trwałość

Szminka ma swoje plusy i minusy. Nie brudzi, nie sciera się brzydkoz ust ale jej trwałość nie jest zachwycająca. Na moich ustach wytrzymuje góra dwie godzinypo czym kolor zaczyna poprostu blaknąć.




Intensywność

To jest chyba to, co lubię w tej szmince najbardziej :) Zarówno jedna warstwa jak i dwie dają fajny efekt - wszystko zależy od tego jaki stopień intensywności lubicie. Ja np. lubię nałożyć delikatnie jedną warstwą i pokryć pomadką ochronną - efekt na dzień, do sesji zdjęciowych nakładam dwie warstwy. Efekt jest satynowy w kierunku matu.


Właściwości

Szminka zawiera wit E ale moim zdaniem ust ani nie wysusza ani nie nawilża, nie wymagam zresztą super nawilżenia od produktu barwiącego. 
Dobrze "zastyga" na na ustach ale zostawia ślad na filiżance :)


Koniecznie dajcie znać jakie szminki marki Golden Rose polecacie :) Uwielbiam ich kolorystykę ale nigdy nie wiem na jakie wykończenie czy rodzaj się zdecydować. Pozdrawiam!


Ask 

4 komentarze:

  1. Ja mam 23, mat i też jest cudowna! :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam Velvett Matte! Są baaaardzo trwałe, napigmentowane i nie wysuszają ust :) I jest prawie 30 kolorów do wybory! Ja posiadam 02,04,06, i 08. Mój ulubiony to 6, pomarańczowa, intensywna czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jest po prostu obłędny:) Nie miałam jeszcze pomadek z serii Vision Lipstick, ale mogę polecić Ci linię Velvet Matte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te zdjecia :) kolor szminki mega :) idealnie dobrany do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń